Tuesday, January 12

SAIZ MATA O__O

rasanya ini universal kot? untuk laki2 dan perempuan jugak! rasanya laa... hahah.. mata aku bundar dan besa.. jadi kategori yang mana??  
 

SAIZ MATA KECIL
Peramah, banyak cakap, kurang pertimbangan.
Lelaki boleh jadi kelam kabut akibat mulutnya. Bersikap periang tapi bila marah lambat sejuknya. Bila bercinta suka tukar pasangan kerana hatinya tidak pernah puas. Boleh bahagia dengannya jika dapat penuhi kehendak duniawinya dan melayan syahwatnya dengan baik.

SAIZ MATA SEDERHANA
Sederhana, tidak banyak berahsia, ada pertimbangan, bertanggungjawab serta perlukan belaian mesra suami.

SAIZ MATA LEBAR

Cukup kuat berahsia, otak kurang cergas, pemarah,bertindak tanpa fikir panjang, kurang teratur, tiada arah tujuan dan putus asa.Tapi boleh setia. Nafsu syahwat tinggi.

MATA SELALU BERKEDIP

Pemaaf, senang dibawa berbincang, memahami dan sabar. Wanita ini baik.

MATA JARANG BERKEDIP
Wanita ini istimewa, bijaksana, baik pekerti, setia, adil,bertanggungjawab,tidak cerewet, membantu dan membahagiakan.




MATA CENGKUNG
Kurang memuaskan, materialistik,hidup dengannya boleh sengsara, kata manis tapi bohong, mahu senang, mudah curang, bila anda susah dia tidak peduli.

MATA REDUP
Wanita ini mudah dipermainkan, tidak dapat kawal emosi, hati tidak tetap, banyak kenalan kurang sahabat, mengumpat, irihati, kejam, kasar,mencemuh, pemarah.

MATANYA SEOLAH TERSEMBUL KELUAR

Sifatnya baik, rela, tabah, menyenangkan,ikut kata. Tapi mungkin tidak tepati janji, pendendam, tamak dan marah bila tidak puas nafsu syahwatnya.



penamat post ini: di kategori manakah anda? ini sekadar informasi.. grab from fb frenz

32 comments:

ahchOng's said...

aku nk mata keranjang..agak agak saiz apa yg sesuai ngn mata keranjang

~0~ said...

mata aku camne pun aku xtau

JMR said...

kiri kanan sama x saiz? mata hati ak sgt besar...;-p

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

aku jenis MATA JARANG BERKEDIP
tapi sekali kedip tu cam nak tutup trus~
kasi tito~
wekekeke~
slalu nantok~

Hazzy Ishak said...

mata aku BESAR!

BULLET said...

bullet plak selalu gune mata hati...ok x?

~@k1 is @utuMn!~ said...

ah chong!~

ahaa..
mata keranjang ak xpasti.. klu pkai spec mcm ko.. bley kot?
ahakz!

~@k1 is @utuMn!~ said...

~0~

ler.. xde dlm kategori ke?
hahhah

~@k1 is @utuMn!~ said...

JMR~

tny ak lak mata kiri knan sme x besa..
mne ak taw..
eh2~ sure ke ko nye mata ati besa~ ahahah

~@k1 is @utuMn!~ said...

ayu~

keh3!!
ye ko.. membuta je taw!

~@k1 is @utuMn!~ said...

hazzy!~

hahaha...
BESA PNY!!!

~@k1 is @utuMn!~ said...

bullet!~

ehh.. ko tiru JMR~
xde identiti betul!
wahahahahha

Nini teDDylicious said...

aku nak matematik..

ade tak..??

err..

psst : kau pegi tgk pic aku. sila klasifikasikan mata aku. sekian. terima kaseh..

~@k1 is @utuMn!~ said...

nini!~

xde3~
ko ngaku je mata ko SEPET!
agagaga~

TAraNtuLAH said...

ni semua mainan ahli psikologi jer.. banyk teori. da yng betul ada yg x aku. pendapat aku cm tu

ALYN_C3N1 said...

alyn nk mata kail ade tak?? :p

izandaughtersalleh said...

aku mata sederhana! hahaha

sungguh tepat kah?

mukasurat17 said...

mata yg cantek xde pon kat sini..hehehe

░♥si lampu neon♥░ said...

alamak..aku tak sure aku mana satu

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

i berkaca mata...jadi tak termasuk dlm ini carta...ekekeke =D

Eazy Izzuddin said...

ape ea saiz mata ku...
aki leh tgkkan..
hehe
xD

911 said...

aku mata apa ek?.. mata duitan kot.. ekekeke.. gurau jek aki.

Cik N said...

aki!! uish lamenye tak sampai sini...huhuuu lepak jap eh :)

~@k1 is @utuMn!~ said...

tarantulah~

haa..tulah mmg..
sje suka suki~

~@k1 is @utuMn!~ said...

alyn!~

kah..kah..kahh!!!!!!
mata jiwa xnk lak?

~@k1 is @utuMn!~ said...

izan!~

alaa...
tah2 ko bce2..
pastu ko amk yg sume baek2 je..
hahah..kn2?

~@k1 is @utuMn!~ said...

mukasurat 17!~

ehh.. konfem ke mata ko cantek?
lalalala~~

~@k1 is @utuMn!~ said...

neon!~

alaa ko ni..
kne tgk cermin lama2 tu...
hahahah

~@k1 is @utuMn!~ said...

nuar!~

ahahah...
mata nua sederhana kn?
kn2?

~@k1 is @utuMn!~ said...

eazy!~

hurmm...
ak nk pk jap!
ahhaha

~@k1 is @utuMn!~ said...

tebilan!~

hahahah... ap la kmu ni...

~@k1 is @utuMn!~ said...

cik N!~

hahha..
induw x??
induw x?
hahaha