Saturday, January 16

hari PERSANDINGAN

seterusnya.... cehh.. start entry tiba2 tros taip macam tu kan.. hahaha.. hampeh. selepas 2malam berkampung kat dengkil. balik kol 11 lebeh tok 2 malam. hari bersanding sebenar kengkonon pada hari ahad 27hb Disember 2009. hantaran sebanyak 13 dulang pada asalnya menjadi 15 dulang setelah dicampur kek kukus dan juga kek hantaran. huuisshh.. banyak sungguh! naseb laa ramai yang ikot tok ari bersanding betul ni. hehehe....


 hantaran pihak abang aku. kira sendiri ye!





[sengeh..sengeh!!]
huhuh.. adik bradik, sdara mara sikit, jiran2 akak aku sikit.


tengok dak kecik 2. baju merah. kompang dia kecik macam dia. so sweet!
[aku da cete blom mereka maen kompang DALAM RUMAH?]
sesungguhnya sangat memekak dan bising, 1st tyme aku jumpa.



 
 lihat gamba cantekkk je kan cuaca...
hakikat! terbakar!! kepanasan~




 
 lama sey berdiri tyme ni... memang aku tak paham!!



 
 [silat!! silat!!]



 
 [gabungan hantaran pihak laki dan perempuan]



 
[ni ala2 garden wedding la kan?]
make up dari kimi kajang kalu tak silap aku.







ada lagi tepung tawar ni... shot mak aku menyembor air mawar





UDANG TERCOCOK!![keh..keh..keh]





 aloololo.....



 
ahh!! hah nganga ko beso2 andak!!


penamat post ini: hehehe.. abes da.. gamba byk sgt... tapi aku cam bese.. pick2 dan jadikan certot! [cerita kontot]

6 comments:

Liyana said...

cantiknya pelamin...aki bila lagi?

911 said...

ye la, aki bila lagi?... ekekeke.

gambar2 tu dah menjelaskan semua.. meriah!

p/s tergoda tengok pic udang tercocok tu... ngeee

¶A.K.I¶ said...

liyana!~

sis... aki skip bley?
hheheh...

¶A.K.I¶ said...

tebilan~

hahaha..
kcian taw udang 2..

Hazzy Ishak said...

tahun depan aki kawin...bahahahaha

¶A.K.I¶ said...

hazz!~

oii2!!
bkn la.. ngarot 2~