Wednesday, February 17

Zzzz...

1. masih dalam mood cuti... sabtu ahad isnin selasa... ari ni rabu naek keje... T_T 
[abg aku kejot pagi2 suwo aku bangun... hahaha sangat mengantok!!]

2. masuk masuk opis.. hah! tunggang langgang meja dan segala peralatan dalam pejabat...  T_T [jumaat minggu lepas da dapat notis ari sabtu ada orang nak servis carpet dan tegangkan carpet dalam opis]

3. da lama cuti macam mana nak dapatkan mood keje balik?? [nantok!!! zzzzzzzzzzz]

p/s: cete masa cuti? nanti hapdate~


http://emo.huhiho.com

15 comments:

Uruchimaru @ kf said...

ngantok aki?

sile on9 radio era fm !

¶A.K.I¶ said...

kf!~

nantok2!! xcucuk beruk.. xley nk dgr.. layan je laa hot... Zzzz

Si budak Aboi said...

alahai pi tido time lunch aje nnti adik aki!

Koyuki said...

oit
bangun bangun




ZZZzzzzzz

Moon Death Spell said...

bangun... tukar shift ngn moom

Nini teDDylicious said...

aku tak nantok.

tak saba nk ke opis ade laa..

hahaha!!

unwanted said...

aki..
bangun2..
client dah tunggu tu..
mimpi apa lagi ni..ha3

♥ciK-t0ge ♥ said...

mLs gaK nK bt kiJe kT opiS ne..

:( nk td0 ja ne..

HuHU

♥ciK-t0ge ♥ said...

mLs gaK nK bt kiJe kT opiS ne..

:( nk td0 ja ne..

HuHU

¶A.K.I¶ said...

TAK LARATNYE BUKAK MATA... TAMBAH NGN PENIN... -______-

deus X machina said...

ko cuba kentut
mesti hilang ngantuk



prottt
sori terkentut sket

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

bangon2~

keje2~

~0~ said...

jom ngular

░♥si lampu neon♥░ said...

hehehe aku tgh tunggu cuti bulan 3 plak hahaha

.khai. @ drcomot said...

haha ngntuk tdo jer(: