Friday, February 19

Petanda Kening Bergerak..



masuk minngu ni.. mau da dekat 2 3 minggu kening kiri aku bergerak gerak. aku tanya mak aku... ada kesempatan balik kampung dan bertanya.. dia jawab nak jumpa orang jauh... aku pikir pikir.. sape... rescue aku da jumpa... anak anak sedara da setel jumpa... [tak ingin pon nak jumpa...]

search kat tenet. ada yang kata alis kiri gerak gerak petanda nak DAPAT WANG! uwahh! tp gaji awal bulan... cam ne?? utang utang?? takde pon seko yang mesej ke ym ke cakap "beb, utang ko ak nak byr ni..." takde lak..

cari cari lagi. ada yang tulis kening kiri mata gerak gerak... anda PEROLEH KELAPANGAN aku tanya nini apa kelapangan tu.. tak pahamm.... dia cakap dapat rehat. aku musim musim ni memang agak cepat penat ni.. masalahnya macam tak de je masa rehat... hurmm.. ahh! tengok2~ keningnye gerak gerak lagi... apa disebaliknya??


penamat post ini: masih tercari cari... 

27 comments:

Lia3003 said...

kening bergerak tanda darah mengalir..apakah? ada kait mengait x?

Moon Death Spell said...

aki.. kalau dagu bergerak macam mana pulak..
bagi saya kelapangan adalah lapangan perhimpunan

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

kalau lubang hidung bergerak2 tu tandanya nak dapat suami ada penyakit kencing manis..hati2 lor~~

♥ciK-t0ge ♥ said...

Haaa...
tuH taNDe keNin gaTai..
HaHaHa.. kene gaRuk tuH :))
taDe Lar .. guraU jer..
:D

Nini teDDylicious said...

eh..apesal name aku naik plak..??

korang neh ske mempopularkan aku laa..

auuuww! malu ai laa camneh..

kelapangan pon tatau.pegik lapangan sasar laa kalau tatau..

Koyuki said...

tak da apa2 kot
saja dia nak gerak2..

SuRayA^i. said...

otot kneng kamu tgh mlakukan regangan tu kot aki XD

Miss Marquis said...

fuh.
tanda urat kendur :P

Ah Fatt said...

kening bergerak maksudnya saraf kening ko tersumbat... tu problem sikit

Cik N said...

hahahha...amek tau boleh la wt hiburan..tp jgn la percaya sgt..

black_mel said...

kalau sendiri yg gerakkan ok x?hehe...tp tu cuma ramalan jer kan..

¶A.K.I¶ said...

lia!~

uishh!! apekah? hahaha

¶A.K.I¶ said...

moon!~

baru 2... dagu bergerak~ hurmmm....

¶A.K.I¶ said...

alvin!~

mujo ak xberlaku lg simptom 2~~ fuhhh!!!

¶A.K.I¶ said...

togeh!~

hahah... ye ke?? aki da slalu beno garu... geram da ni.. hahah

¶A.K.I¶ said...

nini!~

ko bg senapang la.. aku g lapangan sasar nanti~ hihihi

¶A.K.I¶ said...

yuki!~

yah!! ye kot~

¶A.K.I¶ said...

sue!~

krrkk..krkk...
regangan otot!!!

¶A.K.I¶ said...

miss marquis!~

hahahha!!! macam2~

¶A.K.I¶ said...

apaat!~

huh... nmpknye ak kne sedot kua darah2!! bg dia normal!! ahhaah

¶A.K.I¶ said...

cik N!~

2 laa dia..
sbb 2 mls nk cye sgt~ hahah

¶A.K.I¶ said...

black mel!~

ak seyes x reti beb nk gerakkan kening.. kerut kening ak taw! hahahaa

hisham said...

kalo bulu kening menggigil ape maknenye??

¶A.K.I¶ said...

bro sham~

hah??? xtaw maknanye~

deus X machina said...

kalau kening aku bergerak
maknanye















































































protz

¶A.K.I¶ said...

deus!~

cess!!

911 said...

dah jumpa apa yang dicari aki?...:D