Tuesday, November 9

Isi Tersirat

salam,

mereka adalah penulis yang mengagumkan. andai anda melihat secara tersurat setiap bicara mereka pasti akan menghasilkan pandangan pandangan yang hebat diruangan komen. sedangkan aku hanyalah penulis pinggitan. yang masih kabur hala dan tuju. tapi aku masih kagum dan akan belajar untuk memahami lebih yang tersirat dalam bait bait ayat yang dirangkumkan. 

bicara itu...... AJ Nishimihan dan Frodo Baggins























¶A.K.I¶

maka aku membentangkan usul ini dari pemerhatian juri yang satu iaitu aku sendiri, keh keh keh. kita melakukan konsep demokrasi supaya segala keputusan diambil secara menyeluruh. 

35 comments:

Lya Colours said...

aku lagilah penulis rabun ayam
x bermotif lgsg entry
hahaha

redza said...

ko kabur hala tuju...aku xde hala tuju

maCy said...

masa yg suntuk buat macy kurang masa untuk bermadah juga menghayati tiap bait patah kata barangkali kerana hayat hampir tiba ke penghujungnya~

miss nina said...

saya juga gemar ke sana -rumah AJ dan Frodo.

sesekali membaca tulisan mereka dengan mata dan jiwa :)

lalink7 said...

xsangka froda bisa mengeluarkan kata-kata puitis itu...hehhe

Eazy Izzuddin said...

wow...
ayat nya...
begitu...
hehe
xD

¶A.K.I¶ said...

KAH KAH KAH!!

KORANG TAK PENIN KE??
AK TGK ENTRY NI PON PENIN TAW~~

Aujinz said...

Huhuhu..

mereka memang terbaek..

echah mashuri said...

kalian punyai pesona tersendiri~~~begitu juga kamu aki..sama naik saja.:P

*im not ur stlker..im ur loyal rider..:)

e. indah said...

setuju ...AJ n Frodo selalu dengan bait bait kata yang penuh makna tersirat...

kadang yang tersirat sebenarnya lebih mahu difahami dari suatu yang tersurat selalu saja dilepas pandang ...

black_mel said...

ayat2 puitis..

Nerzhul said...

macam baca buku sastera..hihih

SZ said...

sejak bila ko jd juri ni aki?
hehe.

syufaa said...

hohh..berbalas madah! kretip! :DD

aku zaty said...

hoho..
sangat mendalam kata2 dyeorg..
-____-"

cakap ngan FRODO,
zaty nak eskerim jugak!

ngee~ >,<

Frodo Baggins said...

zety ... nah. eskerim 10 tingkat!
hahahhahahha


>>___<<


akii, bro AJ mmg tingkat tinggi
lu apa kuarngnya, e indah lagi ler
mis nina x yah ckp.

hala tuju wa? coli

¶A.K.I¶ said...

lya!~

ahahah... at least aym sedap beb dimakan~ kan kan~~

¶A.K.I¶ said...

redza!~

ak patah balik la..
nk follow ko~
hahahaha

¶A.K.I¶ said...

macy!~

akakakaaa
aki phm mksd sebalik macy tu~~
kui kui kui

¶A.K.I¶ said...

miss nina!~

hye beb! thx droppin by~
owhh
mereka sgt hebat bukan??

¶A.K.I¶ said...

sis husz!~

matlamat utama dia laen sebenarnya~
ahhahaha

¶A.K.I¶ said...

bro eazy!~

sanggup hadap?
ahhaha aki bce blk penin pale

¶A.K.I¶ said...

ojin!~

hye abg ojin~

¶A.K.I¶ said...

echah!~

hisshhh xde sme naek beb oii~

tgk follower je da taw~
baek ak mengundur diri~
huhuhu...

chah im ur loyal raeder also! ^_^

¶A.K.I¶ said...

sis E!~

benar..
kita sering alpa pada sebalik kata~
hehehe

¶A.K.I¶ said...

black mel!~

penin wehh bce~
seyes

¶A.K.I¶ said...

nezhrul!~

hahahah....
tu la dia..
berpuitis bangat dong

¶A.K.I¶ said...

SZ!~

mon! eh ak mmg juri kot~
yang haram la..
yg halal konfem bkn..
tu ko xpasan!hahaha

¶A.K.I¶ said...

syufaa!~

kreatif ke ketip?
hahah mcm kne ketip je

¶A.K.I¶ said...

power puff pink zaty!~

wheee...
ang frodo da jwap tu~
ahahhaa...

¶A.K.I¶ said...

frodo!~

aku blaja dari kamo dan sifu2 laen.
ak tetap xmampu sehebat kamu...
konfem~

miss nina dan sis E sastera kelas VVIP! takot ak~

hala tuju lu COLI??
kalu g2 aku harus ad hala tuju ak sndri! hahaha

syaf said...

clap2...panjang nyer n3 puan seri...suke2...

hahah arah tuju aku ade lah untuk MAKAN.....yeahhh!!!!



**posing gorila pakai skirt dengan bulu mate biru....

¶A.K.I¶ said...

syaf!~

eiii yu!!
no gorilla ok!

alaa ak xde halatuju lg ni! adess

rATu kEBaYA said...

akak lagilah dek.. menulis kat blog sendiri pun dekat beratus kali delete dan type.. tak pandai bermadah helah ni..

¶A.K.I¶ said...

kak ratu kebaya!~

ahahahah!!
bese la kak..
skali skala nak bersastera kan~ gini la jadi nye