Friday, November 19

Kau Dia Atau Siapa

seribu penghargaan kepada sicomel LINDA dan BOOLEN nya
dan KUKUBESI MANIPULASI


mana kesedaran sivik engkau wahai manusia...
berbangsa MELAYU!!
beragam ISLAM... atau murtad kah engkau??
sadis. itu yang aku mampu detikkan dalam hati...
memandang sebuah imej pegun...
yang bisa memberi satu juta rasa...
perasaan... 


Apakah perasaan ini tiada dalam hati engkau engkau bernama manusia??
huh... jijik aku memandang syaitan ini....




Ya ALLAH..
muliakan la hambaMU ini Ya ALLAH...



"aku berharap.. satu hari kelak.. aku mampu menghadapi mereka yang mulia ini dengan kacamata sendiri.. aku ingin merasa... sama seperti apa yang dia rasa... baru aku akan lebih menghargai... segala depan mata"



39 comments:

maCy said...

gambo xkuo :((

Lya Colours said...

die in hell u bad people

Aujinz said...

erm erm..
dOnia dOnia..

berwarna warNi..

syufaa said...

huu..sian pakcik tu..tak slh pun..dorang ni memang cri pasal tau..cam ape je! =_="

redza said...

gmbr malu2 nk kuar..nti aku dtg lgi

Lovely Bella said...

huuh.. malu n sedeh .. kalo ikutkan hati ni aki.. rase nak pijak.. n heret dorang kat jalan raye.. bleh x? hehehe

CGG said...

hi aki:)
lama tak jenguk adik manis ni..

tersentuh tgk gambar2 tu..

manusia dan islam..
islam tu memanusiakan manusia
tapi sayang manusia tak faham islam

maCy said...

sengal gile budak tu. klo jd ank murid macy dah lame macy sumpah jadi sesumpah~

tim said...

budak tu jahat...!!

echah mashuri said...

pic 1st xleh load r..grrrr

mier@merr said...

ni yg cikgu sivik nk marah nih... tp mmg dak2 skng da kurang siviknye,,

NAJ HEBAT said...

Ya Tuhan..

dunia... dunia..

haih!

geram juga.. bila nak sedar manusia ni ye?


haillahh

hailahh!

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

ok itu memang baidap gila..
melayu pulak tu
sangat mcam #$%^&*(((*&
malunyaaaa bangsa sendiri buat mcam tu...

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

nasib baik bkn darah daging aku buat camtu..kalau tak aku libas balik..
adab out..
mmg damn huh~~

¶A.K.I¶ said...

thx all yg komen.
ak akn bls satu satu..
insyaALLAH

redza said...

mmg biadap..hukum campak ke sg klang budak nih

¶A.K.I¶ said...

macy!~

try reload lg ok my dear...
gamba gamba penting tu

¶A.K.I¶ said...

lya color!~

im agree with u my dear....

¶A.K.I¶ said...

lya color!~

im agree with u my dear....

¶A.K.I¶ said...

ojin!~

warna warni bagai pelangi sangat diingini...
tapi kalu kelam itam warna nya?
mahukah kita?

¶A.K.I¶ said...

syufaa!~

btl...
sebok nak menghina hina..
tak sedar diri sendri lagi keji
nauzubillah

Lelaki Ini said...

geram giler tgk!

platipus said...

meh aku sunat amat tu lagi sekali.

¶A.K.I¶ said...

redza!~

ko kne usha taw~ nti tgk~

¶A.K.I¶ said...

sis bella!~

yup! tu yg sepatotnye taw

¶A.K.I¶ said...

cgg!~

puan gula gula manis.. heheh
thx sggh..
btl..
islam memadunkan manusia..
tp manusia xpernah nk mentamadunkan diri sndri....

¶A.K.I¶ said...

macy!~

yes.. da dpt tgk kn? syukur

¶A.K.I¶ said...

tim!~

dia tu ptot dibakar hidup2!

¶A.K.I¶ said...

chah

ler... tu yg penting beb!

¶A.K.I¶ said...

mier@merr!~

btl...
blaja buku tbl2 pon bongok lg. huh grm

¶A.K.I¶ said...

naj hebat!~

akhir zaman..
tp kan! dorang tu xde akal!
spesis sama taraf ngn binatang

¶A.K.I¶ said...

bulan!~

btl,,
malu sangat,
da la umr pn mcm baya2 kita,
remaja... huh

¶A.K.I¶ said...

bon alvin!~

huh...
bkn stakat xde adap.
agama pon tah ke mne tu

¶A.K.I¶ said...

redza!~

da dtg blk da...
da tgk kn.. hurmmm

¶A.K.I¶ said...

Lelaki ini!~

huh.. mmg taw!

¶A.K.I¶ said...

platipus!~

wehh dari ko sunat..
baek ko potong je tros..
tgk nti dia sme merempat mcm pakcik tu.!

hamzah ian said...

alahai.. apesal la buat camtu

¶A.K.I¶ said...

hamzah ian!~

ko agk2 sebab apa?

¶A.K.I¶ said...

hamzah ian!~

ko agk2 sebab apa?