Thursday, October 14

Istigfar... Istigfar...











Astargfirullahal'azim








Astargfirullahal'azim












Astargfirullahal'azim












Astargfirullahal'azim




















Astargfirullahal'azim














Astargfirullahal'azim


















Astargfirullahal'azim






















***hati kecil bermonolog :"shit!!! damn bastard bitch! pepagi hari buat hal lagi! bangsat punya bangsa P@|(!4" ***

13 comments:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

astaghfirullahala'zim





aku xnmpak ape yg ko tulis kt bwh tu kecik2.....siyes aku xnmpak..


astaghfirullahala'zim

Lya Colours said...

saba2
dah elok tuh istighfar
tiba2 bwh caruts
huihihihihi

::Rifqah:: said...

saba dik saba..

memang senang nak suh org saba bile kite tak berada ditempatnye kan? tapi itu je kate2 yg mampu diucapkan utk menenang kn hati, mungkin..

echah mashuri said...

aki sbnr aki...pendekatn yg bagus ke berigistifar tu :)

AyuZ DeathWisH said...

alhamdulillah~

(ko sbnrnyer takde modal nak wat entry kan?)

SZ said...

sabar aki.

dugaan hidup.

Adeqq said...

Salam.

Aki, kuatkan hati, tabahkan diri. Semua yang berlaku ada hikmahnya. Kamu istighfar ye!

InsyaAllah kamu oke~ ^___^

♥ciK-t0ge ♥ said...

adehs..
aki..
meh btaw sapa owg tuh..
meh sayer fire die guna bazoka..
huh! bia dia rasa

syaf said...

sape yg bagi nenek aku mengamok nih??? sabar yer nek,,,mereka memang bergitu...

black_mel said...

relax aki...relax...

maCy said...

adeh. sumpah tak nampak kalo kamen tak kumen camtu..

saba dear, anda comel.. saba ea :)

Hazzy Ishak said...

woi. awat marah sgt ni.

NURULekmiRabat said...

AKI! stop kap.tarik napas..... Hembus slow2..
Sabar2 eh :)