Thursday, October 21

Balik Semula



salam,
aki dengan rendah diri [sah sah memang dah rendah] dan dengan tulus hati yang kecik di tepi dada belakang rangka mau memohon JUTAAN trimas pada BLOGGER cun, BLOGGER kacak.... 


seterusnya semua yang singgah.... cik/en comei [seperti rajah diatas], seroja jingga yang lama senyap.... sume la.... [maaf nama nama yang tak tersenarai... ermmm.... terimas]

aki akan menghilang untuk seketika.... sudi kiranya untuk singgah.... memeriahkan belog ini. aki tak meriah takpe. janji belog aki meriah. kan kan.... sayang saya?? saya sayang anda! 



27 comments:

syaf said...

weyh pendek, ko ni gedik kan, nk menyepi nyepi bagai....releks ler cik kak, ko nih, nanti aku tag gambar2 lucah kat ko lagik yer...btw ko tenang2 kan ler diri ko...ko nk bahu aku x boley bagik, bukan muhrim,,,ko nk halo2 aku boley ler...mane taw aku boley mengayat ko jadik awek aku...he3




Jom karok...tetibe

redza said...

nti muncul balik

♥ciK-t0ge ♥ said...

uit... apelak saye musuh pemakanan neh?? hahaha,,,,

siut aki!

^.^

alaaa... aki nak gi mana???
:( jgn lah pegi lama2,,
nnty saya nk komen siapa lagi?? ;(


jgn la menghilangkan diri...

cik t0ge bru jek nk start aktif blogging.. =.=

**nyanyi sket tok aki**

ANDAI KAU PEGIIIIII\
ANDAI KAU PEGIIIIIII
ANDAI KAU PEGIIII HILANGLAH ARAHKUUUUU...


*waka waka ey ey*

lalink7 said...

g mane lak aki? akak dah muncul aki lam nak hilangkan diri..mrajuk dengan siapa tuee??
cpt2 dtg balik yaa??

Nur Qistina said...

aigoo...nak ke mana pulak cik aki ni..gie bertapa eh?bawak saya sama! hehe..apapun moga sekembalinya aki nanti no more sadness kay..

one of my fren says that:
janganlah sedih2 selalu sebab hidup ini terlalu singkat untuk kita asyik bersedih...seharusnya kita menghargai hidup yang singkat ini dengan mengusir kesedihan tu jauh2..

apapun, moga aki ceria and happy selalu...jaga diri! ^^,

maCy said...

betul2. setuju dgn cik comei. ingat, semuanya ada hikmah. baca baqarah, 206 okeh. tu ayt feveret macy, if anytin happen.

sayang2 aki. muah!

hamzah ian said...

agreed

::Rifqah:: said...

nak pegi mne plk ni? pegi cari ketenangan? semoga jumpa ketenangan yang dicari...

jaga diri dik.. (^___^)v

aku zaty said...

haha..
sejak bile name zaty btuka jadi zaty SPM nak dekat?

uit, mau pegi mane hoh? ta ajak pon.. huhu.. mau cari ketenangan yek? tape2, always take care of urself k.. and, cepat balek! kalau tak, aki kene dende nanty.. ngee~

syg aki!

Hazzy Ishak said...

bukan ko ni jenis sempoi ke berbanding aku ni.
chill la

Lya Colours said...

jaga diri ye !!

tim said...

andai kau pergi.......
aku.......tatau nak cakap apa..
jaga diri aki..!!

Mieza vs Rory said...

ngado2 la kamuh nih...

MOFASAD said...

nak bau lagi pusat gua?

Anem arnamee said...

Salam aki.

rindu giler. nyinggah blog kamu ni.
semoga selamat mak kamu p blik hj. lagi, semoga epi tau syg.

ohoi...:)

Aujinz said...

ape nie nak senyap senyap..

nasikputeh said...

aik? pegi mane..? nan itoot....

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

wei budak kecik
nk g mana?
cari kalsium ke?
haha..cpt2 la pulang

echah mashuri said...

aki...nk menghilang pun sempat lagi mengutuk aku yeee....ahha

oke...hilang jangan lama2 ye..

buat y trbaik untk ko k...

:))

jedi said...

Ko merajuk la nie ek???

Lovely Bella said...

erkk nak gi manee...? nak ikut leh.. adehh.. huhuhuh

Frodo Baggins said...

g mana? kata nak honeymoon sesama ..


>>___<<

hiro said...

huuu..insaf?

SZ said...

aki...
ooo akiii......

pUAN gULA-gULA said...

ayoo..

mesti da lupa kat akak cgg:(
takde nama dlm list kamoo:(

huk huk

Adeqq said...

Take care and be strong gurl! Kuat oke!

ASaDa RyutaRo said...

kenapa nama asada xde???