Wednesday, May 5

Entry Sedih Lagi!!

As salam... aisshh!![belum belum da mengeluh]

salam petang.... yang pergi tetap akan pergi. yang hidup terus berbakti sebagai hamba abdi Allah SWT di muka bumi ini... ermm, enrty ini pon berbaur peribadi. berbaur sedih dan sebak jugak. tapi bukan takkan berjumpa cuma lepas ini mereka sebok dengan komitmen baru....



to blogger Zedi @ Jedi....

gud luck keje... minggu ini da mula ea... sunyi da ym aku! huhuhuh.... selalu aku laa kaco dia.... singgah belog dia.... komen party sama sama.... memang bes!!! bakal berkahwin. moga panjang jodohnya.... nak jumpa.... takpe nombor ko ada pada aku. deal!! hehehe.. da apdet belog cam bese roger!!


to blogger Bullet!!!

lu la bro... lu la musuh.... lu laa member! heheheh... banyak kan benda kita share melalui ym. banyak gak ilmu aku dapat pasal hidup ni dengan ko!! perghh sebak da aku tengah tengah menaip ni..... dari aku kat usim. kerja makan gaji hari.... dari aku kat kluang dulu aku da mula jinak jinak singgah blog jeans ko... sekarang blog  ko da lawa nak mampos! ahahhaa.... terbaek. tahniah bullet untuk kerja baru. tahniah jugak bakal dapat cahaya mata... baby gul ke boy??? aku je taw... ahhahaha.... jersi bila nak sauk? kang aku jual! hahahaha... thanx beb support blog aku... party komen komen lepas ini mest takkan wujud kan.... hurm... kalu apdet belog bagi taw!! bia aku sergah dulu


dua orang blogger ini punya follower 300++. ramai!!! kalah aku.... dan belog dorang bes!!! tak macam belog aku yang tah apa apa... but they frenz with me!! thanx bro bro berdua.... aku doa yang baek baek aje untuk korang.... thx once again ok!



penamat post ini: kadang kadang kita tak sedar...kehilangan itu akan berganti. tapi mampu kah yang berganti itu seerti dengan yang hilang. sedangkan mana sama manusia dengan yang laennya... terima realiti hidup sebaiknya~

hye blogger blogger yang baru singgah blog aku!! salam kenalan!!

18 comments:

BULLET said...

ah ko ni...buat2 sedih lak...lempang kang...wakakakak...lek la...nanti2 aku update blog gak...ko doakan aku beli lappy cepat yek..ngan berukben celcom...baru aku leh update blog selalu...hehehehhe

¶A.K.I¶ said...

bullet!~

aku da ckp beli beruk ak je dl... xnk.. ko mmg taw!! hahahaha


eh2!! suka suki nk lempang... sekeh kang!

Frodo Baggins said...

huhuhuhuhuhu


:(


aku sebak dwoh baca ni
hari no mood melankolik skit.
alfatihah buat bro hisham

good luck tuk jedi n bullet.

musang said...

mmg hri sedih hri nih...

frodo pon nmpk baik je hri nih..xde mood

erm aku rasa blog ko pon best..blog aku lg hampeh

MOFASAD said...

blog aku lak camna?

Aujinz said...

alaaaa...mentang mentang la blog aku follower ciput...

wakakakakaka...

tak kisah laaa beb..

singkong panggang said...

hahahaha..;DD

hai yu.
selamat berkenalan.

Anonymous said...

aki dh maju skrang nie..hehe

deus X machina said...

aki like kaki

Lovely Bella said...

hey aki yg gorgeous!heheh
kalo sudi sile laa dtg singgah ke blog utk amik award yerk.. arigatho!!

¶A.K.I¶ said...

frodo!~

ikkk... baek aaahh ko ahhahahah!!

¶A.K.I¶ said...

red!~

huhuu.. takpe2~~ patah tumbuh hilang berganti oke!!

¶A.K.I¶ said...

farid!~

blog terbaek! hebat... ak laen la kn... xbes~~

¶A.K.I¶ said...

ojin!~

alololo....

ko nk emo2 lak... meh blnje aku ice room! hahahah

¶A.K.I¶ said...

mint!~

otak ko kenal2 lan...
sekeh nak?? hahahaha

¶A.K.I¶ said...

amyliana!~

hee?? maju kaahh thx!!

¶A.K.I¶ said...

deus!~

rokok da mahal.. ko diam2 aje!!

¶A.K.I¶ said...

bella!~

erkk dear... im not gojes laa... heheheh