Tuesday, April 20

CEPAT CEPAT HAPDATE!!

taip ngan keadaan sangat laju sementara ada... waaa makin rindu sama geng geng blog.. seyes aku rindu. tapi dem semalam ngan hari ni terlalu sebok sebok... senin semalam takde laa sebok mana. tapi kang klu aku dok tekan tekan kibod ni lelaju... ada aje kang yang detect! aneh sebab aku sorang je dalam bilik keje tapi masih ada yang detect.. waaa... APEKAHH??? 

pastu ari selasa yang hening lagi damai ini aku adalah makhluk halus yang duk merayap hampir ke seluruhan opis. jap jap... opis ni ada 14 tingkat... yang tak jejak tingkat 10 sampai 14 je. al maklum la... itu bilik hotel kang aku nak masuk gak.. sia sia jadinya... sah pasni makin mengecot la aku... alahaaiii sila makan dengan banyak ye aki!!








penamat post ini: letihnya rasa ari ni... mama sila urut badan saya!!! T_T

22 comments:

¶A.K.I¶ said...

ahhh!! sedapnye tdo!~

Hazzy Ishak said...

bawakkan bersabar...

deus X machina said...

geng blog tak rindu ko pun
erk888

jane said...

sehat ke aki?
rindu ko walopon ko tak rindu aku

hahahahhaah

Aujinz said...

woot woot

sempat gak AKI menaip..

hohohoho..

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

aki..
sebenarnya deus paling rindu..tapi segan nak bagitau..

alvin takda rumah harga 8juta.... said...
This comment has been removed by the author.
alvin takda rumah harga 8juta.... said...
This comment has been removed by the author.
alvin takda rumah harga 8juta.... said...
This comment has been removed by the author.
Kapten said...

aku rindu diri sendiri

khai said...

aah, aku rindu kat kau. ahaha

zella y said...

rindu!! ;)

¶A.K.I¶ said...

hazzy!~

iye... hurmm...

¶A.K.I¶ said...

deus!~

ko je yg x ingt ak... demmm

¶A.K.I¶ said...

jane!~

swie cyg lme x singgah blog ko.. wehh ak rindu ko beb!!

¶A.K.I¶ said...

ojin!~

sepantas kilat 2... ahahaha

♥ciK-t0ge ♥ said...

aKi!!
xm0 kech0t2..
nNti xcuN xmacho hahahahha

¶A.K.I¶ said...

alvin!~

da.. ko rindu ak x? haaha

¶A.K.I¶ said...

kapten!~

ko mmg!! aisss

¶A.K.I¶ said...

khai!~

lme kn ko x singgah... ak pon lme x singgah blog ko!~

¶A.K.I¶ said...

zella!~

nti aki singgah ok!~

¶A.K.I¶ said...

cik toge!~

hahahaha... nk kne mam byk ni! hahaha