Tuesday, September 21

Rumah Terbuka

Rumah Terbuka??? 


salam semua, salam sejahtera.... 
[wess wess tadi aku pegang tangan PM taw!! jangan jeles abang kacak sekalian]


-ayat diatas bukan ditulis oleh tuan belog. sila laa percaya wehh!!!-


salam hari selasa,
masih bz. sedey. sebab makan sarapan pon dalam perjalanan ke PICC menaiki kenderaan opis. tapi kenyang. syukur. seronok. ari ni dapat pengalaman baru. rasa baru. pess time masuk PICC. da 56 kali lalu ulang alik ulang alik ke PICC masuk tak penah gak. tapi ari ni terlaksana. 
yeah!! <---- minah jakun... layankan.

rumah terbuka jabatan perdana menteri [JPM] memang menarik. walaupon meja jamuan opis aku diset up selama kurang sejam berbanding meja laen, perghh cantek cantek, lampu lip lap... makanan mabeles mabeles sume.. tapi suasana dan pengalaman yang takkan dilupakan.

thanks umtuk MILA AF dan FAZLI ZAINAL yang hadir nyanyi nyanyi lagu raya depan PM dan kami orang. tapi malang aku tak fokus. kerana mencari makanan. penat berebut. sedey banyak tak dapat!

selama ni tengok PM berucap kat tibi aje... kali ni.. depan mata taw. macam dalam tibi.. syiookk!! ok.... selamat hari raya sekali lagi. jom jalankan tugas!!!

11 comments:

¶A.K.I¶ said...

korang korang!~

aku da bce komen korang kat entry perjalanan belog AKI bermula... abes gelak ak bls komen ok!! kekekek

Uruchimaru @ kf said...

sile buktikan anda jumpe PM dgn gambar.....

lalala..
>kage bushin no jutsu<

echah mashuri said...

perghhh....salam tgn pm?:O
nak jgkkk

MOFASAD said...

kecoh noh ngan PM tu...

redNing said...

btul ke ko salam ngan PM ntah2 tgn org len yg ko pegang

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

akimurai...

kalau mila tanya aku kat kau...kau jawap aku ngan kau adik beradik tau..

black_mel said...

ko bila nak buat rumah terbuka....

nursarah said...

ahaa. mana makanan kat umah terbuka. meh tunjuk sket. ekeke

zella y said...

nk salam jugak!!

¶A.K.I¶ said...

senpai!~

alaa...
kan da taw aki xde kamera n enpon canggih! sebak taw!

~AmyLiana8886~ said...

rumah terbuka best sekali ialah satay..hehe..