Friday, April 30

Gerimis je! tapi...

sesak tak hengat dunia... hampess betul rasa diri ini... da laa aku ni gagau membawak kete.. pastu sesak sesesaknya padahal da terpacak bangunan opis depan mata. nak sampai kena tggu 20 minit!! haremmm.... nasib la baik aku ari ni kua dari bandar baru sentul tu kol 7.50 pagi. kalu aku kua 8.05pagi... mau ak thumbprint merah!! da laa last day of april. 


uiisshhh... cabaran betul bawak kete manual pastu jem macam tu.. gagau sungguh!! tak pernah pernah  2bulan keje tempat baru ni sesak kat flyover atas.. kalu kat bulatan kuching tu memang da sah sah hari hari sesak. setiap masa dan ketika. cuak nak lalu roundabout punya pasal... lalu atas je.. tapi ari ini seyes dalam sejarah!! lenguh kaki!!!


kepada encik civic dan estima hehehe... takmo marah marah ye saya pancung muncung anda... ngee... kak city depan aku tadi... ptot boley je cucuk viva depan dia sikit.. so takde laa aku tersekat nak pancong 3 line. ngee~


takpe takpe... sume setel.. takde calar balar... tapi kaki tangan aku gegel ketakutan!! pengalaman fess!! cobaan!!

kalu kat highway jalan mendatar okay laa gak... ni dengan berbukitnya... dengan banyak lorong lorong gelapnya... alaahaii jalanraya!!



penamat post ini: nga urut urut kaki kiri... =D

28 comments:

MOFASAD said...

no komen




bye

¶A.K.I¶ said...

farid!~

erkk...
bls dendam....

Hazzy Ishak said...

sbb tu aku pakai auto
he he he

¶A.K.I¶ said...

hazzy!

taw!! cemburu... nak gak!! hahhaha

BULLET said...

KO XNAK JEM KAN...KO NAIK BESKAL LA...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

scra xlgsg improve skill ko bwk kete..ok la tu.hehehe

Unknown said...

beli la auto len kali...

matahati-aishahazhar said...

sesak tak hengat.. perh... panas montot mcm ni.. boleh keluar asap.. terjah je highway sebelah..

¶A.K.I¶ said...

bullet!~

heh.. pesal x suggest train aje beb! senget ko!!

¶A.K.I¶ said...

xtionkamen!~

heh... aku tak pasti beb... sbb ak ni penakot!

¶A.K.I¶ said...

zedi!~

uuhh... mahal 2 auto... xpe2...

¶A.K.I¶ said...

nor aishah!~

hahaha... lompat aje ea... hahaha

Frodo Baggins said...

doraemon kembali sambil mebawa kipas terbang!!!!!


>>___<<


kah3x

¶A.K.I¶ said...

frodo!~

aahh.. maceh3!! tp x diperlukan! hahahhha

Frozen666 said...

ciannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

aki

penembak LENSA™ said...

bru bwk kete manual ckt dh lenguh2 kaki...ap daaa~...hahahaha

aku Zaty said...

aki,kene tag!=)
kalau rajen buat la oke..
hee~

ardzmarn said...

itu pasal gua tak nak duduk kl..
kalau trafik light pun gua dah benci.. apatah lagi jem..

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

da lama eksesais kaki kan?ok la tu

Lovely Bella said...

heheheh cian die.. meh nak tlg urut nih.. pilih mau pijak ka.. mau karate kaki tuh.. salam singgah :)

zella y said...

esk2 kalau nk beli kete igt nak beli yg auto sbb time jem senang sket heheh

¶A.K.I¶ said...

FA!~

haremm... kesian ko sgguh fake!! hahahha

¶A.K.I¶ said...

penembak lensa!

ko g kje jln kaki bley laa!! cess... xpon ko mmg tdo je kat opis... opis = umh = opis~ ahahaha

¶A.K.I¶ said...

zaty!~

erkk!! hehehe ok dea...

¶A.K.I¶ said...

ardzman!~

huu.. da rezeki kje kat kL beb... huhu redha~~

¶A.K.I¶ said...

kamen!~

heheh.. pndai la ko

¶A.K.I¶ said...

bella!~

erkk... xmo la karate.. hahaha

¶A.K.I¶ said...

zella!~

beli auto je!! beli2!!